به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار این منطقه، تبیین مولفه های مادی و معنوی، ارزش ها و آرمان های دینی و ملی را از اقدامات بی بدلیل شهید حاج قاسم و همرزمانش بر شمرد و در ادامه افزود: راز ماندگاری نام آن شهید علاوه بر رشادت ها و دلاوری های ایشان، صفات اخلاقی برجسته همچون اخلاص و فروتنی و رفتار نیک با مردم است.

جوانی در همین خصوص ابراز کرد : به مناسبت گرامیداشت دومین سالروز شهادت این سردار والامقام، ویژه برنامه های این منطقه در بخش های مذهبی، ادبی، هنری و تجسمی و ... در نظر گرفته شده است که در قالب موضوعات نماهنگ، اینفوگرافی، نقاشی و رنگ آمیزی، طراحی پوستر، خوشنویسی، مقاله نویسی، شعر و دلنوشته، مسابقه کتابخوانی، معرفی کتاب با مضمون زندگی نامه سردار شهید سلیمانی، آشنایی شهروندان و مخاطبین با رویکرد فکری و وصیت نامه ایشان، محفل انس با قرآن، برگزاری شب شعر "سردار فاطمی "، سخنرانی، خاطره گویی، اجرای سرود و نمایش، تعزیه خوانی، دمام زنی، مداحی، برپایی ایستگاه های فرهنگی و هنری در معابر و میادین اصلی، نمایشگاه در فضای مجازی و سرای محلات با مضامین و پیامهای ارزشی و اخلاقی پیرامون شخصیت والای سردار حاج قاسم سلیمانی ، تقدیر و تجلیل  از مدافعان حرم ... با همکاری مساجد  و ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح و پایگاه های بسیج و ..  برگزار می شود.

جوانی افزود: مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تعامل و مشارکت گسترده فی مابین ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح و شهرداری منطقه ۳ در زمینه های مختلف مذهبی، فرهنگی و اجتماعی پیش بینی و  اجرا خواهد شد.