به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، "حسین نظری" معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در بازدید سرزده‌ و جلسه ملاقات مردمی شهرداری منطقه 4 ، خوشبختانه شاهد تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان عزیز در ملاقات حضوری بودیم که این به نوبه خود جای تشکر دارد.

نظری با ارزیابی مطلوب نتایج حاصله در نشست با مدیران منطقه 4 اعلام کرد: بحث طرح نگهداشت شهر و شناسایی مشکلات و محل های مزاحمت‌زا برای مردم و ارتقاء سطح خدمت رسانی از موارد مورد تاکید ماست. 

او با اشاره به مشکل بن بست بودن محله شمیران نو ابراز امیدواری کرد: طی  مذاکره با نهادهای ذیربط انشاالله در آینده شاهد بازگشایی و اتصال محله شمیران نو به بزرگراه امام علی (ع) خواهیم بود. 

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران بازگشایی زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید باقری با بزرگراه شهید بابایی را نیز از برنامه های پیش¬رو در آینده نزدیک برشمرد. 

نظری با بیان اینکه محله گلشن نیازمند یک ساماندهی کلان می باشد اضافه کرد: این محله که همان محله خاک سفید معروف است نیازمند یک ساماندهی اساسی در حوزه های خدماتی با کاربری های مختلف است که بایستی برنامه ریزی و توجه ویژه به آن داشته باشیم. 

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پایان تاکید کرد امیدوارم با برنامه ریزی و سعی و تلاش شبانه روزی همکارانم در شهرداری منطقه 4 با کسب رضایت مندی شهروندان عزیز و گرامی موجب جلب رضایت الهی باشیم.