به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، دکتر حبیب کاشانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در نشست با مدیران شهری منطقه۱۳ با تأکید بر اینکه فرصت خدمت به مردم کوتاه است و از هر لحظه برای رفع مشکلات مردم باید بهره برد، گفت: فرصت خدمت‌گزاری کوتاه است و از این فرصتی که به امانت بر دوش مان  گذاشته شده در جهت پرداختن به مشکلات اصلی مردم و خدمت به آنان استفاده کنیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنیم. 

او همچنین در جلسه ملاقات مردمی با شهروندان، حل مشکلات مردم را مهمترین هدف ملاقات مردمی عنوان کرد و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیش‌تری داشت.

او تصریح کرد:  بدون تردید حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ نیز با اشاره به  دغدغه مندی مجموعه شهرداری منطقه در رفع معضلات شهری و رسیدگی به درخواست های مردمی یادآور شد: این دیدار های مردمی ، علاوه بر آگاهی و بررسی درخواست ها و مسائل،  می تواند در برنامه ریزی صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز موثر باشد.