به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، امن پور مشاور عالی شهردار منطقه در مراسم تکریم و معارفه شهردار ناحیه یک منطقه اظهار داشت: در تمامی ارکان مدیریتی، هر فردی سبک و سیاق و منظومه فکری مختص خود را دارد. هم افزایی فکری و منابع انسانی در صورت تمرکز و همراهی با سبقه انقلابی، به خودباوری و بالندگی منجر خواهد شد.

وی افزود: بهره گیری از نیروی کارآمد و باسابقه در شیوه های مدیریتی نوین بسیار مرسوم است. انتظاری که از شهردار جدید ناحیه یک با توجه به سوابق جهادی ایشان که جزء قدمای شهرداری منطقه۲۱ در ابتدای تاسیس بوده اند میرود این است که با هماهنگی و همفکری با سایر بخش ها گامی بزرگ در راستای بالندگی و چابک سازی و روحیه کار جهادی و میدانی ناحیه بردارند.

موذن در این مراسم گفت: در طول هفت ماهی که توفیق خدمت در ناحیه یک منطقه۲۱ را داشتم، تمامی سعی و تلاش مان با همکاران ساعی و خدوم ناحیه بر این بود تا موارد مرتبط با حوزه شهر و نگهداشت به نحو مطلوبی صورت پذیرد. هرآنچه که مدنظر شهردار باشد و منفعت منطقه در آن باشد، ما همگی مطیع هستیم و آماده به خدمت در هر سنگر دیگری خواهم بود.

در ادامه الله وردیان سرپرست جدید ناحیه یک که سابقه مسئولیت در کسوت شهرداری ناحیه یک منطقه در سنوات گذشته را در سوابق خود دارد افزود: بسیار خرسندم که خداوند مجددا بعد از گذشت سالیان متمادی در منطقه۲۱ به من توفیق خدمت را عنایت کرده است. نیاز به خدمت در این منطقه با توجه به متعدد بودن اقشار مختلف جامعه شهروندی به شدت احساس می شود. امیدوارم به عنوان عضوی کوچک از مدیریت شهری بتوانم در منطقه۲۱ گامی در جهت بهبود وضع موجود و جلب رضایتمندی شهروندان بردارم.

در پایان این مراسم از زحمات شمسعلی موذن شهردار پیشین ناحیه یک منطقه۲۱ تجلیل و الله وردیان به عنوان سرپرست جدید این ناحیه معرفی شد.

ضمنا در مراسم جداگانه ای که جهت تودیع و معارفه رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی  منطقه برگزار شد، امن پور مشاور ویژه شهردار،جلب رضایتمندی شهروندان و همراه ساختن آنها با مدیریت شهری در راستای پیشبرد برنامه های تحول_محور در شهر تهران را امری بسیار ضروری ارزیابی کرد.