به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق بین سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات تکمیل شبستان و نصب تاسیسات مسجد حسینی که از سال 1399 آغاز شده بود، به سرانجام رسیده و فاز اول این مسجد طی دو هفته آینده آماده بهره برداری و اقامه نماز است.

وی انجام پلاستر سیمان و عایق رطوبتی در تمام بخش های بام و گنبدها، تکمیل گچ کاری، کاشی کاری و سنگ کاری، نصب تاسیسات برقی و مکانیکی، اجرای سقف کاذب شبستان و ورودی آقایان از سازه گره چینی، اجرای پنجره های شرقی شبستان، اجرای کارهای فلزی مربوط به درب ها و چهارچوب ها و نرده های حفاظ فلزی، سیم کشی ، تجهیز سیستم صوتی و نصب درب ورودی را بخشی از اقدامات به ثمرنشسته سازمان عمرانی مناطق به منظور تکمیل و آماده سازی مسجد حسینی دانست.

گفتنی است پروژه احداث مسجد حسینی که در محدوده خیابان سبلان قرار دارد، طی سال های گذشته توسط شهرداری منطقه 7 آغاز شد و به مرحله سفت کاری رسید. این پروژه در سال 1399 با هدف تکمیل فاز اول بهره برداری شامل شبستان ها، اجرای تاسیسات و تکمیل سرویس های بهداشتی با زیر بنایی جمعاً به مساحت 685 متر مربع به سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران سپرده شد.