به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، دکتر علی احمدی، شهردار منطقه گفت :  در راستای اجرای دستورالعمل ویژه برنامه های مدارس شهر تهران،اداره آموزشهای شهروندی منطقه ضمن هماهنگی با اداره آموزش و پرورش منطقه ، اقدام به پیش بینی و اجرای  ویژه برنامه هایی با مضمون آموزش شهروندی کرده است .

او با بیان اینکه برنامه های آموزشی مدارس منطقه تا پایان بهمن ماه ادامه داشته و برنامه های مناسبتی جانبی نیز در کنار این برنامه ها برای دانش آموزان برگزار خواهد شد ، ادامه داد:این برنامه ها در قالب  کارگاههای آموزش شهروندی برخط و حضوری با عناوین( قوانین شهروندی،قوانین ترافیکی،پسماند،سیره نبوی و...) ، نمایش فیلم و نقد و بررسی توسط دانش آموزان ، برگزاری مانور مدیریت بحران ویژه دانش آموزان و والدین آنها با هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه ، تهیه و انتشار کیلیپهای آموزشی با رویکرد آموزش شهروندی،سیره نبوی قوانین ترافیکی،پسماند و.. و  تهیه پوسترهای آموزشی و انتشار در کانال شاد اجرایی می شود.

شهردار منطقه اضافه کرد: جمعا در طی دوره یکماهه تعداد 20 عنوان کارگاه ویژه دانش آموزان و اولیا و مربیان در قالبهای ذکر شده برگزار و 452 نفر از این آموزشها به صورت حضوری و مجازی بهره مند شده اند.

او یادآور شد : ضمن تشکیل کارگروه مشترک مابین شهرداری منطقه و اداره آموزش و پرورش منطقه مواردی چون احصا نیازهای عمرانی وتجهیزاتی مدارس، هماهنگی جهت برگزاری کلاسهای سواد آموزی در سطح محلات و....مورد بحث و بررسی قرار گرفته تا همکاری مشترک  در این زمینه ایجاد شود.