به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، صباغ با تاکید بر خدمت صادقانه و خالصانه به شهروندان و تکریم خانواده معظم شهدای ساکن در محلات منطقه افزود: اجرای این کار ویژه پنج شنبه گذشته در ناحیه یک در مقابل منزل شهید علیرضا پرتقالی در محله مظاهری، در ناحیه دو در محل سکونت شهید جعفر پور رحیمی در محله اتابک، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان مدافع حرم حاج اصغر پاشاپور و حاج محمد پورهنگ در ناحیه سه، محله رضویه مقابل منزل شهید علی اصغر عبدی در ناحیه چهار، محله شهید سید علی کشمیری در خیابان ۱۱ افسریه در ناحیه پنج، محله خانواده شهید حسن عباسپور در ناحیه شش اجرا و در ناحیه هشت نیز شهروندان شاهد اجرای طرح در محله شهید حاج بابایی در خیابان جور ابراهیمیان بودند‌.

 او یادآور شد: در این راستا ضمن تکریم خانواده شهدا توسط شهرداران نواحی و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام؛ اکیپ های نواحی متشکل از نیروهای خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی نسبت به رفت و روب، شست و شوی معابر، طعمه گذاری، کند و کوب، هرس درخت، جمع آوری مصالح ساختمانی، حذف زوائد فیزیکی جداره ها، رفع سد معبر، بهسازی معابر، نصب علائم و تجهیزات ترافیکی مورد نیاز و ... در این محله ها اقدام کردند.

 صباغ افزود: بازرس امور مناطق نیز این هفته از اجرای طرح تحول  نگهداشت شهر در ناحیه دو بازدید و بر اجرای این طرح نظارت کرد. 

 او در ادامه یادآور شد: طرح تحول نگهداشت شهر با محوریت منازل خانواده شهدا در منطقه ۱۵ از ۱۱ آذرماه آغاز شده و با اجرای اقدامات لازم نگهداشت شهر از مقابل منزل شهید در محله و سپس ادامه آن در تمام کوچه ها و معابر اطراف محل، ساکنین کوچه ها برکت وجود خانواده معظم شهدا را بیش از پیش شاهد هستند.