به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  محمد هادی علی‌احمدی ضمن تبرک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: به همت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و شهرداری منطقه۱۳،  کاروان لبخند مادری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) از منطقه۱۳ به حرکت در آمده و در ۱۴ نقطه در سطح شهر تهران متوقف و نسبت به اجرای برنامه شاد و متنوع اقدام می کند . 

به گفته او  این طرح روز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ همزمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام از ساعت ۸ صبح تا اذان مغرب و عشا اجرا می شود .

شهردار منطقه۱۳ در خصوص مسیر حرکت کاروان ادامه داد:  این کاروان در مسیر  شرق به غرب ، حدفاصل پایانه مسافربری شرق در  طول خیابان های دماوندانقلاب اسلامی تا میدان آزادی  بالعکس(غرب به شرق )به حرکت در می آید .

علی احمدی در خصوص نحوه اجرای طرح ادامه داد: کاروان سیار خودرویی شامل یک دستگاه اتوبوس به همراه کامیونت اجرای استیج که تزئین و گل آرایی نیز شده اند در طول مسیر به حرکت در آمده و ضمن پخش موسیقی و پیام تبریک ایام به شهروندان بویژه بانوان و مادران حاضر در معابر در ۱۴ نقطه پیش بینی شده متوقف و نسبت به اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی هنری اقدام می نماید.

شهردار منطقه۱۳ تشریح کرد: در این طرح گروه های نمایشی ، عروسکی و موسیقی با عروسک گردانی ، تئاتر خیابانی،  مولودی خوانی،  دف نوازی ، سرنا و نواختن موسیقی اقوام و سنتی و مذهبی ، شادی را برای شهروندان به ارمغان می آورند.

علی احمدی،   برگزاری مسابقه و سرگرمی ، دل نوشته برای مادران آسمانی همراه با پرواز بادبادک ها ، پخش مولودی ، سرود شاد و پیام تبریک به عابران در حین حرکت توسط بازیگرانی با پوشش و لباس اقوام ، نورافشانی و اهدای گل ، شیرینی و هدایا به مادران و بانوان از دیگر برنامه های کاروان لبخند مادری است .

او یادآور شد : جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و پاسداشت روز مادر ، همراه با اجرای برنامه های مختاف و شاد از قبیل گروه اقوام سنتی و محلی ، نمایش و تئاتر میدانی ، مسابقات فرهنگی و.. امروز شنبه ، دوم بهمن ماه در فلکه دوم نیروی هوایی برگزار می شود.