به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سید مهدی صباغ شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت صدیقه زهرا (س) با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه های "زندگی کن که زندگی بخشی" شامل جشن و برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری است که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به اجرا درآمده است.

صباغ به تشریح برنامه های این روز و هفته پرداخت و افزود: برگزاری جشن های فرهنگی نظیرگروه های اقوام، سنتی و محلی، نمایش و تئاتر میدانی، سخنرانی مذهبی، مسابقات، مولودی خوانی، برگزاری ویژه برنامه اهدای گل همراه با پذیرایی از " مادران شهر " در معابر و میادین پر تردد سطح شهر ، تجلیل از مادران و همسران شهدا،  تجلیل از مادران با اهدای گل و شیرینی در مراکز نگهداری سالمندان، ندامتگاه ها و آسایشگاه ها و اجرای ویژه برنامه اهدای گل و غبارروبی و عطر افشانی مزار  بانوان شهیده و مادران شهید از جمله برنامه های این روز با سعادت است.

شهردار منطقه ادامه داد: اداره بانوان نیز با اجرای برنامه هایی شامل اعزام زنان سرپرست خانوار به بازارچه دست‌سازه‌های زنان سرپرست‌خانوار، برگزاری جشن‌ های «زندگی کن که زندگی بخشی» در سطح محلات و بوستان پردیس بانوان، برپایی جشن ویژه بانوان پرسنل ، برپایی ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و فراغتی و گذر نشاط در بوستان پردیس بانوان، برگزاری نشست تخصصی و جشنواره مادران مهر میزبان بانوان به استقبال این ایام رفته است.

صباغ به تورهای ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: اجرای تور گردشگری بازدید از برج میلاد، تور شرکت در  تئاتر شاد و موزیکال در مجتمع عطر یاس و تور زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) نیز توسط ستاد گردشگری منطقه برای بانوان شهروند برنامه ریزی شده است.

او به برگزاری مسابقات بومی و محلی خانوادگی در چهار رشته دال پلان، هفت سنگ مهارتی، دوز فیزیکی و قازقلنگ اشاره کرد و گفت: این رویداد ورزشی به همت اداره ورزش باحضور 30 خانواده شامل پدر، مادر همراه یک یا دو فرزند در مجموعه ورزشی شهید بروجردی با مشارکت هیئت بازیهاى روستایى و عشایری جنوب شرق تهران  برگزار و کودکان استعدادیابی نیز می شود.

این گزارش حاکی است؛ با هدف هویت بخشی سیمای بصری آذین بندی و بنر های تبلیغاتی به مناسبت این اعیاد تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب  شده است.