به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ، پیرو تاکیدات شهردار تهران مبنی بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان گرانقدر، مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران به همراه شهردار منطقه۱۳ با خانواده شهید آتش‌نشان حسین سلطانی، ‌شهیدان میری و شهید مدافع حرم عزت اله شفائی دیدار و گفتگو کردند.  

این دیدار ها با حضور در منزل خانواده شهید جانباز (ترور)  که پس از تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت در سال ۷۸  در تهران  به فرزند شهیدش پیوست ،  آغاز شد ، فرزند این خانواده  حمید رضا میری نیز  از شهدای دفاع مقدس در منطقه جنگی دارخوئین در سال ۶۱ به شهادت رسید .  

 همچنین در ادامه ، مسئولان به بهانه گرامیداشت سالگرد حادثه پلاسکو در منزل شهید آتش نشان حسین سلطانی حضور یافتند  و به مقام والای این  شهید ادای احترام کردند.  

پایان بخش این دیدار ها ، تجلیل از  صبر و مقاومت خانواده شهید مدافع حرم عزت اله شفائی بود که از آنها به عنوان طلایه داران صبر و ایستادگی نام برده شد . 

مجتبی شاکری،  مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران در این برنامه با تاکید بر لزوم دیدارمستمر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و زنده نگه داشتن یاد شهیدان که به تعبیر مقام معظم رهبری، کمتر از شهادت نیست افزود: خانواده معظم شهدا برکات و نعمت های خداوند می باشند و پیگیری و تسهیل در امور و رفع مشکلات خانواده بزرگ شهدا وظیفه ما است.

شهردار منطقه۱۳ نیز در این برنامه تجلیل تصریح کرد : دیدار با خانواده شهدا و تکریم از این خانواده های معظم یکی از برنامه های اولویت دار مدیریت شهری است که به طور هفتگی و مستمر و همچنین در قالب طرح تحول نگهداشت شهر برگزار می شود.

محمدهادی علی احمدی ادامه داد: با دیدارهای مستمری که از خانواده های گرامی شهدا و ایثارگران داریم، انرژی می گیریم و آرزو داریم که در حرکت انقلابی مدیریت شهری که در شهرداری تهران آغاز شده است، دعای خیر خانواده  شهیدان گرانقدر، بدرقه راهمان باشد