به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، شب گذشته، تشریف و حضور مادران شهدا و خیرمقدم متفاوت مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، بازتاب مراسمی متفاوت بود که تا پایان بر همین منوال ادامه یافت
حضور مهندس بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران به همراه خانواده و نشستن در انتهای سالن تاکیدی بود که این مراسم ویژه کارکنان است، نه مدیران.
خیرمقدم متفاوت مدیرعامل سازمان

سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در ابتدای این مراسم در جمع کارکنان سازمان گفت: پناه می برم به خداوند متعال، ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای آرمیده در گلزار شریفی که من و شما خادم آن‌ها هستیم و همچنین خدمتگزار مردم داغدار شهر تهران.
وی اضافه کرد: نیامدم که حرف‌های کلیشه‌ای، مدیریتی و کاری بزنم، آمده‌ام که بگویم چه خوب شد که شما قدم بر چشم ما گذاشتید و آمده‌اید تا ما نوکری خانواده شما را بکینم.
غضنفری با تاکید بر این مطلب که چه قدر خوب که شما به دعوت ما لبیک گفتید تا در کنار خانواده شما یک شب به یاد ماندنی را بعد از سال‌ها و دستکم دو سال که از ویروس کرونا می‌گذرد تجربه کنیم گفت: من به نمایندگی از تعداد زیادی از همکاران آمدم تا خدمت همکاران و بویژه خانم ها و خانواده هاشان و محضر اولادشان عرض ادب کنم و اینکه انشاءالله تلاش ما این است که دغدغه‌ای برای خانواده شما به لحاظ معیشت نداشته باشید.
مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) ادامه داد: من خاک پای مادران شهدایی هستم که به این جلسه شرفیاب شدند و به جلسه ما برکت دادند و قدم بر چشم ما گذاشتند و قطعا باعث قوت کار ما خواهند شد.
غضنفری در خاتمه گفت: دلم می‌خواهد این چند ساعت فارغ از همه جایگاه‌ها برای همه به عنوان شبی به یادماندنی به یادگار بماند و باز هم تکرار شود و ما خدمتگزاری شما را بکنیم.
استقبال خانواده بزرگ بهشت حضرت زهرا(س) از برنامه ها در شب ولادت بانوی دو عالم

حضور علیرضا نادعلی و سوده نجفی از اعضای محترم شورای شهر تهران به همراه خانواه‌هاشان و گفتگوی صمیمانه با پرسنل بهشت حضرت زهرا(س) از موضوعات مورد توجه برنامه دیشب بود.

حضور معاون خدمات شهری، مدیرعامل و معاونین سازمان بدون هیچ گونه تشریفات معمول و استقرارشان در میان خانواده‌ها و در بخش انتهایی سالن، فارغ از جایگاه اداری و... بر احساس صمیمیت این نشست افزوده بود.
اجرای موسیقی توسط محمد معتمدی، استندآپ کمدی با حضور حسن ریوندی، اجرای ویژه برنامه‌های مختص کودکان، تدارک دیدن وسایل سرگرمی برای کودکان و... از دیگر بخش‌های مورد استقبال خانواده‌ها بود.