به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی استرابی با اعلام این خبر گفت: این تناژ از طریق 32 غرفه بازیافت، 2 غرفه گلماند، گشت های منظم خودروی ملودی و پیام های 137 جمع آوری می شود.

به گفته او؛ برپایی دوره های مجازی ویژه دانش آموزان با محوریت آشنایی آنان با پسماند خشک، تر، نحوه تفکیک پسماند خشک، غرفه بازیافت و خودروی ملودی، آموزش چهره به چهره اصناف، مراکز تجاری و آموزشی، اجرای طرح های نظیر کاپ، شنبه های بدون پسماند، جمع آوری شیشه های ساختمان و لاستیک های فرسوده، از جمله اقدامات اداره مدیریت پسماند است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه به استقبال بی نظیر کودکان و خانواده ها از غرفه گلماند منطقه اشاره کرد و گفت: با افتتاح غرفه گلماند در بوستان گلگشت روزانه 250 کیلوگرم پسماند خشک جمع آوری می شود که با توجه به استقبال کم نظیر شهروندان از آن، غرفه گلماند شماره 2 در بوستان فجر ناحیه 5 راه اندازی شد.

او اضافه کرد: در این غرفه ها ضمن دریافت پسماندهای خشک شهروندان، به ازای ارزش ریالی پسماندهای خشک تحویلی، به شهروندان گل و گلدان و اقلام کاشت و نگهداری از گیاهان همراه با آموزش نحوه نگهداری ارائه می شود.