به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ گفت: در اجرای این طرح که با هماهنگی نیروی انتظامی ، پلیس راهور  و همکاری و مشارکت مرکز خدمات اجتماعی  انجام می شود،  با شناسایی و جمع آوری افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که موجب سلب آسایش عموم شهروندان می‌شوند،  این افراد را جمع آوری و جهت بهبود وضعیت تحویل کمپ ماده ۱۶ ، مراکز ترک اعتیاد ، گرمخانه ها و مکحل های ذیصلاح می‌شوند.

وی ، افزایش امنیت روانی شهروندان و پاکسازی چهره شهر از معتادان متجاهر را از اهداف طرح جمع آوری افراد کارتن خواب برشمرد و افزود:  با توجه به مهاجرت و معضلات اجتماعی ، متاسفانه شاهد افزایش تعداد افراد نیازمند توجه هستیم که بر این اساس ، ساماندهی افراد بی خانمان و کارتن خواب در دستور کار قرار دارد . 

شهردار منطقه۱۳ یادآور شد: با توجه به تشکیل قرارگاه اجتماعی،  این طرح ماهیانه و به طور مستمر ادامه دارد که روز گذشته به همت شهرداری ناحیه ۴ ، مرکز خدمات اجتماعی، نیروی انتظامی اجرایی شد .

 ‌وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد کارتن خواب یا بی خانمان در سطح شهر از طریق سامانه ۱۳۷ و اطلاع رسانی به فوریت‌های خدمات اجتماعی شهرداری در این فرایند فعالیت کنند.