به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام رحمه ا... علیه و آغاز دهه مبارک فجر گفت: 12 بهمن ماه روزی به یادماندنی برای ملت ایران است که هیچگاه از یاد نسلهای ایرانی پاک نخواهد شد، روزی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از قریب 15 سال به میهن اسلامی بازگشتند و با هدایتهای پیامبر گونه خود نظام اسلامی را تشکیل دادند.

شهردار منطقه در ادامه به تشریح نقش دانش آموزان برای تداوم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دانش آموزان با تقویت روحیه ایمان و باورهای دینی، تهذیب نفس و تقویت نیروی جسمی، شناخت و آشنایی بیشتر با فرهنگ اسلامی _ ایرانی و تعمیق آن و بازشناسی هویت خویش و نیز شناخت ارزشها و آرمانهای انقلاب می توانند تداوم دهنده راه انقلاب باشند.

صباغ با اشاره به ارتباط مدیریت شهری و دانش آموزان خاطر نشان کرد: دانش آموزان بهترین مبلغان فرهنگ شهری و محیط زیست هستند. مدیریت شهری همواره برای طرح های فرهنگ سازی نظیر تفکیک زباله یا فرهنگ کاشت و نگهداری از درختان از این ظرفیت عظیم بهره برده است. حتی در دوران کرونا نیز اطلاع رسانی فرهنگ شهروندی با اجرای برنامه های شاد تداوم داشت.

این گزارش حاکی است؛ خواندن سرود انقلابی توسط دانش آموزان، دکلمه خوانی، اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی و برپایی نمایشکاه صنایع دستی شامل دست آفرین هایی از اقلام بازیافتی توسط دانش آموزان از جمله برنامه های این مراسم بود.

برپایه این گزارش؛ صبح امروز با حضور صباغ شهردار منطقه، مدیران شهری و معتمدین محل زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شهید سید آقا در محله اتابک طنین انداز شد و برنامه های دهه مبارک فجر در منطقه آغاز شد.