به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران " محمدرضا پوریا فر" در این دیدار مردمی که پس از نماز مغرب و عشا برگزار شد، ضمن تشریح پروژ های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی منطقه به درخواست های ساکنین پاسخ داد.

شهردار منطقه 4  بابیان اینکه اجرای طرح نگهداشت در محلات کم برخوردارمنطقه در اولویت قرار دارد افزود: با آغاز طرح تحول نگهداشت شهر، محلات کم برخوردار منطقه در اولویت  قرار گرفتند و رفع مشکلات عمرانی، ترافیکی و فرهنگی با همکاری حوزه های  مربوطه در دست اجرا است و کاستی ها و کمبودهای موجود در محله های کم برخوردار با اجرای پروژه های کوچک مقیاس جبران خواهد شد.

"آقامیری" عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه علت حضور در مساجد و گفت‌وگو با شهروندان بسیار با اهمیت است افزود:این اقدام با هدف خدمت به مردم انجام می‌شود و قرار است در وهله اول با نیازهای مساجد، سپس مشکلاتی که مردم درباره مسائل شهری، شهرداری و شورا دارند و بعد از آن با درخواست‌های شهری شهروندان آشنا شویم. 

گفتنی است در این دیدار همچنین معاونین منطقه 4، سرکلانتر پایگاه چهارم،  ائمه جماعات محله ، فرماندهان بسیج، و شورایاران  درمورد حل مشکلات محله گلشن و محله های هم جوار  تبادل نظر نمودند.