به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  محمد هادی علی احمدی،  شهردار منطقه با اشاره به برپایی نمایشگاه گذر انقلاب در خیابان پیروزی گفت: این نمایشگاه روایتی از ایثار و ازخودگذشتگی مردم ایران در زمستان سال ۱۳۵۷ را در معرض دید عموم قرار داده است.

وی افزود: ‌در این نمایشگاه که با هدف یادآوری دوران پرشور و خاطره‌انگیز بهمن ۵۷ و آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با وقایع آن روزها برگزار شده است، بیش از ۷۰ قطعه و تکه های جرائد روزهای قبل از پیروزی انقلاب و عکس از مبارزات مردم ولایت‌ مدار ایران در بهمن‌ماه سال ۵۷ در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از روز ۱۸ بهمن‌ماه در پیاده‌رو خیابان پیروزی مقابل ستاد فرماندهی نهاجا برپا و به مدت دو روز تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه همزمان با برپایی نمایشگاه گذر انقلاب،  ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت ۱۹ بهمن و فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اجرایی شده، افزود: این برنامه ها شامل پخش نواهای انقلابی ، نمایش دستاوردهای انقلاب و تکه فیلم های انقلابی مردم از تلویزیون شهری،اجرای تاتر خیابانی،اجرای گروه سرود،نمایش کودکان،مسابقات نقاشی و ساخت کاردستی کودکان،پذیرایی و.‌‌‌‌‌‌‌..که با استقبال شهروندان روبرو شده است .