به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سید مهدی صباغ با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی در خصوص احداث مسیر دوچرخه سواری در شهرک کیانشهر و نیز محله هاشم آباد، مسیر دوچرخه سواری شهرک جمهوری در دو فاز و نیز مسیر دوچرخه سواری پاتوق محله هاشم آباد به  طول 2 هزار و 900 مترطول طی ماه های اخیر توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک به اجرا درآمد و اکنون آماده بهره برداری است.

او افزود: این عملیات شامل ایجاد مسیر ویژه نابینایان در معبر پیاده رو به موازات مسیر دوچرخه، جدول گذاری و همسطح سازی در تمامی تقاطع های طول مسیر و معبرسازی باغ راه بوده است.

صباغ با اشاره به اینکه پروژه های ترافیکی به ارزش بالغ بر 163 میلیارد ریال در محله های مختلف و با هدف ارائه خدمات شایسته به شهروندان و رفع دغدغه های آنان به اجرا درآمده است، ادامه داد: عملیات مناسب سازی در معابر بوستان ولیعصر(عج)، بلوار ابوذر و میدان جمهوری شامل 270 مترطول معبرسازی و احداث 26 رمپ در معابر و تقاطع از جمله پروژه های قابل بهره برداری است.

شهردار منطقه اضافه کرد: در راستای تردد روان شهروندان عملیات احداث معبر در خیابان های گلها و راستی در محله مسعودیه با چهار هزار و 250 مترمربع خاکبرداری، تخریب، جدول گذاری، پیاده روسازی و زیرسازی و آسفالت معبر به حجم 7 هزار و 373 مترمربع انجام شده است.

او به اقدامات اصلاح هندسی در روانسازی ترافیک و تلاش برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان و جلب رضایتمندی آنان اشاره کرد و گفت: در این راستا با ایجاد میدان گاه، پهلوگاه و جدول گذاری 6 نقطه ترافیکی در محله های اتابک، مظاهری، کیانشهر و مشیریه اصلاح هندسی شد.

صباغ گفت: احداث و ترمیم رفیوژ میانی در 4 نقطه شامل بلوار شاهد، خیابانهای کوهسار، خاکسار، مالی حدفاصل طاهری تا سعدی به طول 2 هزار و 175 متر طول انجام شد.

شهردار منطقه در پایان به رفع مشکل ترافیکی ده ساله شهروندان محله های ولیعصر(عج) و مطهری در راستای درخواست های مکرر مردمی و با توجه به مشکلات ترافیکی اشاره کرد و گفت: معبر سواره روی خیابان شهید رضایی که به مدت 10 سال در حریم کارگاه عمرانی متروی شهر تهران قرار داشت و با توجه به یکطرفه شدن معبر، مشکلات ترافیکی برای ساکنان به وجود آمده بود که با هماهنگی منطقه 15 معبر آزادسازی و بازگشایی شد.