به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ، محمد هادی علی‌احمدی،  شهردار منطقه۱۳ با با اشاره به فعالیت چهار مرکز واکسیناسیون در منطقه۱۳ گفت : با بازگشائی این مرکز، تعداد مرکز واکسیناسیون منطقه۱۳ به ۵ مورد افزایش یافت . 

او افزود: با توجه به ضرورت واکسیناسیون عمومی و افزایش پوشش ایمن سازی جمعیت بر علیه ویروس کرونا، همه گروه های سنی  می توانند با مراجعه به این مرکز نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

شهردار منطقه۱۳  این مرکز واکسیناسیون در خیابان شهید منوچهر ارشدیان در خیابان پنجم نیروی هوایی،  فرعی ۴.۲۱ ، کوچه شهید ارشدیان با مشارکت مرکز بهداشت شرق تهران و منطقه۱۳ مورد بهره برداری قرار گرفت . 

او یادآور شد:  با توجه به شیوع سویه اومیکرون در بین کودکان و نوجوانان، ضروری است برای دست یابی به ایمنی مطلوب در برابر ویروس کرونا، دانش آموزان، والدین، کادر مدرسه و .. واکسن کرونا را  دریافت کنند و این اقدام در منطقه۱۳ به منظور تسریع در این  امر  صورت گرفت. 

شهردار منطقه۱۳ گفت: فراخوان جذب داوطلب برای تسریع واکسیناسیون ادامه داد و با توجه به افزایش مراکز واکسیناسیون در منطقه،  داوطلبان می توانند جهت اعلام آمادگی به خانه سلامت نزدیکترین سرای محله سکونت خود مراجعه کنند.

 بر اساس اعلام مسئولان رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تزریق واکسن و استفاده از ماسک در کاهش ابتلا به سویه اُمیکرون بسیار موثر است.