به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد امین مرتضوی معاون بازرسی در حوزه امور مناطق شهرداری تهران با تبریک اعیاد رجب، اظهار کرد: امیدواریم در آستانه تغییر و تحولات جدید بتوانیم به مسئولیت خودمان به درستی عمل کنیم  و خدمتگزار خوبی برای شهروندان باشیم.

وی به نقش اداره بازرسی در سازمان های اجرایی اشاره و بر اهمیت حضور نهادهای نظارتی در بحث درآمد و مدیریت هزینه ها تاکید کرد.

بنابراین گزارش، در ادامه مراسم سیدمهدی صباغ شهردار منطقه ضمن قدردانی از زحمات شهرام علی پور رئیس سابق بازرسی و آرزوی موفقیت برای ایشان، گفت: ایشان از مدیران باتجربه و دلسوز هستند که در این مدت بسیار از تجاربشان استفاده کردیم.

صباغ با اشاره به اینکه همواره دستگاه های نظارتی را به عنوان یک نهاد مشورتی و راهگشا در کنار خود می بینیم افزود:  با بهره گیری از پیشنهادات و تجارب دوستان سعی در انجام مطلوب و بهینه کارها را داریم. 

شهردار منطقه در ادامه ضمن خیر مقدم به حسین شهابی رییس  جدید اداره بازرسی ایشان را از مدیران میدانی، آشنا با منطقه و با تجربه این حوزه نام برد و اظهار امیدواری کرد با حضور آقای شهابی شاهد ارتقا و تداوم وضعیت خدمات رسانی به شهروندان مومن و ولایی منطقه که صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند باشیم.

 شایان ذکر است، در پایان مراسم با اهدای لوحی از زحمات شهرام علی پور قدردانی و حکم مدیر جدید اداره بازرسی منطقه ۱۵ به حسین شهابی ابلاغ شد.