به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، در ابتدای این جلسه معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: احداث ساختمان مرکزی یکپارچه در مجموعه شهرداری این منطقه، اقدامی بزرگ به شمار می‌رود چرا که هزینه ها و زمان جهت مراجعات مردمی و همچنین رفت و آمد همکاران کاهش چشمگیری خواهد یافت.

وی افزود: امکان سنجی های لازم و تخمین حدودی زمین های در دسترس برای انجام این کار بزرگ در دستور کار ویژه کارشناسان قرار گرفته و به امید خدا این مهم به زودی تحقق خواهد یافت، تا هم اربابین رجوع سهولت دسترسی را جهت انجام امور اداری خود داشته باشند و هم همکاران از یکپارچگی سازمانی ادارات برخوردار گردند.

حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ در ادامه بیان کرد: جلسه امروز مقدمه‌ای برای برگزاری سلسله جلسات کارشناسی جهت حل و فصل اساسی مسائل موجود در منطقه۲۱ است. قرارگاه با مفهومی عملیاتی و اجرایی بهترین عنوان برای این کار بزرگ است.

وی ادامه داد: در قالب گفتگو در این جلسات هم‌اندیشی، نظرات مدیران بررسی می شود و معاون عمرانی منطقه به عنوان دبیر این قرارگاه پیگیر اجرای موضوعات مطروحه در جلسه خواهد بود.

کاشانی پور اظهار داشت: اتصال پروژه دو گاز به آزادراه تهران-کرج از جمله مهمترین اقداماتی است که در صورت افتتاح آن، منفعت عمومی مردم و همچنین صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش صرف زمان در عبور و مرور ها را شاهد خواهیم بود.

بر پایه این گزارش؛ بنا بر این قرار است تا جلسات قرارگاه مانع زدایی از طرح ها و پروژه های منطقه۲۱ به صورت مرتب و در فواصل زمانی معین با ارائه دستورکارهای تخصصی حوزه های مرتبط برگزار گردد.