به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمدحسن رجبی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: با محوریت توصیه های مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین رویکرد شهرداری تهران مبنی بر حضور جوانان در این گام و بهره مندی از همت، تلاش و پشتکار ایشان در اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی به عنوان یک  فرصت ارزشمند؛ مسابقات آمادگی جسمانی در شش آیتم با حضور نوجوانان برگزار و در پایان 20 نفر برتر انتخاب و مدال و جوایز آنان توزیع شد. 

 به گفته او این مسابقات به جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی با تعداد محدودی از شرکت کنندگان و فقط با حضور 165 نفر برگزار شد و نوجوانان در شش آیتم دو، شنای سوئدی، پرش از مانع، حرکات ورزشی و اصلاحی، دراز و نشست و نگه داشتن وزنه رقابت کردند.  

 معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه با اشاره به اینکه از جمله رویکردهای مدیریت شهری بهره مندی از پتانسیل گروه های سنی جوان و افزایش مشارکت پذیری آنان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی است، یادآور شد: این مسابقات ویژه مخاطبین نوجوان 10 تا 18 سال برگزار شد.

 برپایه این گزارش؛ مسابقات با همکاری اداره تربیت بدنی منطقه و ناحیه شش، بسیج وشورایاری در مجموعه ورزشی مسگرآباد منطقه برگزار شد.