به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی استرابی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: این پویش با هدف ترویج فرهنگ احسان و اکرام، مشارکت و شادابی اجتماعی، آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیمی چون یاری و همدلی، تامین اهداف برنامه مدیریت پسماند در قالب عدم خروج اسباب بازی و پوشاک بچگانه از چرخه مصرف و عدم تبدیل آن به پسماند و استفاده کودکان کم برخوردار و بی بضاعت از اسباب بازی ها و پوشاک اهدایی در 32 غرفه بازیافت منطقه 15 به اجرا در خواهد آمد.

 او با اشاره به اینکه این پویش از 14 اسفند آغاز و تا 21 اسفند ماه ادامه خواهد داشت افزود: شهروندان می توانند اسباب بازی و پوشاک بلااستفاده کودکان خود را برای اهدا به کودکان مناطق محروم، به نزدیک ترین غرفه بازیافت محل سکونت خود تحویل دهند.

استرابی افزود: انجام تبلیغات محیطی در فضای مجازی برای معرفی این پویش،  هماهنگی با غرف جهت دریافت اقلام اهدایی، دسته بندی و بسته بندی هدایا و همکاری با موسسه های خیریه به منظور ارسال هدایا به مناطق محروم از جمله اقدامات در این پویش است.

 برپایه این گزارش؛ شهروندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر از پویش «قصه اسباب بازی ها» می توانند عدد 1 را به شماره واتساپ 09018100109 ارسال کنند.