به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز در جلسه‌ای صمیمی با تعدادی از جانبازان و ایثارگران شاغل در این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این مراسم شهردار منطقه حضور جانبازان و ایثارگران در جمع خانواده کارکنان شهرداری را غنیمت شمرد و گفت: ایثارگران و جانبازان با تاسی از شجاعت و دلاوری های امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل (ع)  از جان مایه گذاشتن تا امروز شاهد امنیت و سربلندی در کشور عزیزمان  ایران باشیم.

وی تاکید کرد: الگوپذیری از ایثارگری های جانبازان و شهدا در دوران دفاع مقدس تنها راه برون رفت از بسیاری از مشکلاتی است که امروز در جامعه شاهد آن هستیم. 

شهردار منطقه ۷ تقویت روحیه ایثار در میان مجموعه مدیریت شهری را امری ضروری دانست و افزود: ما وظیفه داریم تا با فعالیت و تلاش جهادی در مسیر کسب رضایت شهروندان گام برداریم تا از این طریق بتوانیم به رضایت خدا و تداوم راه شهدا دست پیدا کنیم 

گفتنی است در این جلسه تعدادی از جانبازان و ایثارگران دغدغه‌های خود را مطرح کردند و شهردار منطقه دستورات لازم برای حل آنها را صادر کرد.