به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، در حاشیه این مراسم مهدی شایسته اصل ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: برگزاری این مراسم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد همکارانی است که بر اثر ابتلا به کرونا از دیار فانی رخت بر بستند.
وی با بیان اینکه در ایام پاندمی بیماری کرونا ۱۱ نفر از پرسنل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بر اثر ابتلا به بیماری فوت کرده‌اند تصریح کرد: در کنار سنت خوب کاشت نهال که هرسال در این روزها انجام می‌شود؛ امروز با پلاک‌گذاری نهال‌ها به نام این افراد، می‌خواهیم نشان دهیم باورها و حس مسئولیت‌پذیری آنها برای همیشه در یاد و خاطره خانواده بزرگ شرکت بهره‌برداری مترو باقی خواهد ماند.
شایسته افزود: ریحانه شکری، محمد وحدانی، نوربخش تقوی، حمید قلی‌زاده، ابراهیم صادقیان، رهبر نصیری، زین‌العابدین اربابی، سید حمید طباطبایی پور، طیب اکبری، فرامرز پرهازه و آیدا اسدی همکارانی هستند که در جبهه خدمت‌رسانی به مردم در ایام کرونا جان خود را از دست دادند و این هفته به نام و یاد این عزیزان در پایانه‌ها و فضا بیرونی ایستگاه‌ها نهال غرس می‌شود.
گفتنی است، همانند سال‌های گذشته سنت حسنه کاشت نهال در پایانه‌ها و فضاهای بیرونی برخی از ایستگاه‌ها انجام و هزار اصله درخت غرس شد