به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰ از اعضا تیم‌های کشتی و فوتسال شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه که موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی مسابقات کارگران استان تهران شده بودند؛ مهدی معصومی مسئول کاردان امور ایستگاه‌ها برای تحویل ۴۸۰ پلاک طلا به صاحبش و کاظم محمدی بصیر مسافر مترو به‌خاطر برخورد خوب و صبورانه‌اش در روز حادثه برخورد دو قطار در خط ۵، تقدیر شد.
در این مراسم رئیس تربیت‌بدنی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن تشکر و قدردانی از مدیرعامل به‌خاطر اهمیت‌دادن به ورزش، گزارش اجمالی از فعالیت‌ها و موفقیت‌های تیم‌های ورزشی این شرکت ارائه داد.
مهدی شایسته اصل نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی توفیق برای قدم گذاشتن در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گفت: توجه به معیشت و امور کارکنان جز وظایف مدیرعامل است تا روحیه اعتماد و برادری در شرکت تقویت شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه یک شرکت خدمات رسان است و با مردم ارتباط مستقیمی دارد افزود: علاوه بر پیمانکاران ۸ هزار نفر نیرو در این شرکت فعال هستند و تنها با ایجاد انسجام در بین تمامی بخش‌های این مجموعه، عبور و مرور با یک زمان‌بندی دقیق محقق می‌شود.
شایسته در ادامه به کار آقای معصومی برای تحویل ۴۸۰ پلاک طلا به صاحبش اشاره کرد و گفت: این کار اتفاقی نیست یک فردی بسته طلاهایش را در ایستگاه حسن‌آباد گم کند و در ایستگاه شریف توسط مسئول امور ایستگاه‌ها تحویل بگیرد.
وی افزود: ما باید نشان دهیم چه اتفاق بزرگی در حال شکل گرفتن است وی به نمایندگی از تمامی کارکنان امور ایستگاهی در رسانه‌ها حضور پیدا کردند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در خطوط درون‌شهری از امروز یک ساعت افزایش پیدا می‌کند و این کار تنها با همراهی کارکنانی محقق می‌شود که با صبر و تحمل بیشتر این سختی را به جان می‌خرند تا بهترین خدمات‌رسانی به شهروندان ارائه شود. 
وی خاطرنشان کرد: مترو ستون فقرات حمل‌ونقل عمومی است و در روزهای بارانی و پرترافیکی که پشت سر گذاشتیم توانستیم با همراهی کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به‌خوبی سرویس‌دهی داشته باشیم. 
وی با تاکید بر اینکه کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو با همه توان در حال فعالیت هستند تا شهروندان بهترین خدمات را دریافت کنند گفت: امیدوارم در روزهای پایانی سال نیز بتوانیم به‌خوبی سرویس‌دهی کنیم و در مسیری خدمت‌رسانی موفق باشیم.
شایسته ضمن اهدا لوح و قدردانی از رفتار خوب آقای بصیر مسافری که در حادثه خط ۵ متروی تهران و حومه دچار مصدومیت شده بود تصریح کرد: ایشان از همرزمان سردار حاج قاسم سلیمانی هستند و در آن حادثه قطار دچار مصدومیت شدن اما بزرگوارانه با شرکت بهره‌برداری مترو برخورد کردند. ما نیز به‌رسم قدردانی سفر کربلا را به نیابت از حاج قاسم سلیمانی برای ایشان و همسرشان در نظر گرفته‌ایم.