به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  همزمان با پنجمین روز از جشنواره شهید باکری در منطقه۱۳ و به مناسبت هفته منابع طبیعی،  بوستان شهدای گمنام زینبیه با حضور نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران،  علی احمدی شهردار منطقه۱۳،  امیر مشایخی فرمانده پادگان آموزشی ۰۱ و مسئولان شهرک زینبیه و جمعی از شهروندان، افتتاح و به بهره برداری رسید.  

در ابتدای این مراسم ، ضمن گل افشانی مزار شهدای گمنام شهرک زینبیه، شرکت کنندگان به مقام شامخ شهدا، ادای احترام نمودند و تندیس این جشنواره توسط معاون امور مناطق شهرداری تهران رونمایی شد. 

در ادامه، مسئولان با کاشت دو نهال سرو سدروس و ۵۰ اصله نهال میوه و پهن برگ به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، در جوار مقبره شهدای گمنام شهرک زینبیه،  یاد رشادت های این شهدا را گرامی داشتند . 

همچنین،  ایستگاه هایی نیز با عنوان محیط زیست، پسماند، فضای سبز، نقاشی کودکان، سلامت، سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ و  یادواره شهدا، به شهروندان و مراجعه کنندگان  خدمات مختلفی  ارائه کردند. 

بوستان شهدای گمنام شهرک زینبیه منطقه ۱۳ در ۷۰۰ متر مربع احداث و به آبنما و مبلمان شهری تجهیز و مزین به فرش گل و صد نهال و درخت از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ شده است.

اجرای سرود ملی توسط گروه مارش ، امضای یادمان اولین جشنواره شهید باکری، سخنرانی فرمانده پادگان آموزشی ۰۱ از دیگر بخش های این مراسم بود .