به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ، علیرضا جعفری با بیان این مطلب، گفت: با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری المان های نوروزی و نورپردازی معابر دردستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به نصب 20 المان حجمی   در میادین و معابر گفت:  این طرح تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و تزریق لطافت  و شادابی در معابر شهری است.

جعفری ادامه داد:  در حال حاضر المان‌های طنین نوروز در چهارراه سرو، کوچ فلامینگو در میدان سماء و همچنین المان ها نوشتاری از شعرهای بهارانه در بزرگراه شیخ فضل اله نوری در ورودی منطقه 2  نصب شده است و جانمایی المان هایی همچون حاجی فیروز در میدان بهرود،المان بابا نوروز در میدان تیموری ، هفت سین تخم مرغی در میادین توحید  وفرحزاد و.... در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه ۲ با اشاره به اقدامات اجرایی در زیباسازی میادین اصلی منطقه گفت: نصب ریسه های نوری مدور و المان نوری درمعابر و میادین این منطقه ،اجرای دیوار نگاری در بزرگراه هاشمی رفسنجانی، اهتزاز پرچم های رنگی ، با هدف آراستگی و زیباسازی شهری ازدیگر اقدامات اجرایی در طرح استقبال از بهار است.

وی ادامه داد :بوستان نهج البلاغه به عنوان یکی از بوستان های فرامنطقه ای است که روزانه میزبان تعداد زیادی از شهروندان است و به منظور ایجاد فضایی زیبا  برای پذیرایی از گردشگران نوروزی ،علاوه کاشت گل های بهاری،موزه نقش و نور به مساحت 1200مترمربه در این بوستان اجرا می شود.