به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، حسین سیگارودی معاون خدمات شهری و محیط زیست به جشنواره رنگ آمیزی تخم مرغ های نوروزی با حضور هنرمندان در بوستان شریعتی اشاره کرد. 

 او گفت: در این اقدام هنری و زیبا، 25 عدد تخم مرغ توسط هنرمندان، رنگ آمیزی شده و در معابر و میادین پر تردد این منطقه به نمایش گذاشته می شود. 

سیگارودی افزود: تخم مرغ های عیدانه و نوروزی پس از رنگ آمیزی در بوستان شریعتی در محورهای پرتردد منطقه از جمله: میدان ونک، بوستان های ملت و شریعتی، میدان مادر، خیابان شریعتی تقاطع های  میرداماد و همت و .... جانمایی خواهد شد. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3، جنس این تخم مرغ ها از فایبرگلاس وارتفاع آنها حدود یک و نیم متر است ابراز داشت: تخم های نوروز ۱۴۰1 با طرح هایی نوآورانه و خلاق با شاخصه خلق تجربه های نو و اقتباس از هنرهای ایرانی و اسلامی رنگ آمیزی می شوند تا حال و هوای شهروندان همزمان با تغییر فصل، شاد و بهاری شود. 

معاون شهردار منطقه 3 درباره برگزاری جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی گفت: در هفته های  پایانی  اسفند ماه جشنواره تخم مرغ‌های رنگی در این منطقه با شور و شوق خاصی در حال برگزاری است و در این برنامه هنرمندان به تزئین تخم‌مرغ‌های نوروز پرداخته وشهروندان در طَی مراحل اجرا و رنگ آمیزی وهنگام تردد آنها را مشاهده کرده و از هنر، زیبایی رنگها و حال و هوای نوروزی آن لذت می برند.