به گزارش اکونا پرس،

 سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌‌آهن شهری تهران و حومه از اجرای بزرگترین نخ‌نگاری به میزبانی ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خبر داد و گفت: همزمان با آخرین نیمه شعبان قرن و ولادت باسعادت منجی عالم بشریت، بزرگترین طرح هنری نخ‌نگاری به صورت مشارکت مردمی در گذرگاه فرهنگی ایوان انتظار برگزار می‌گردد. 
سید محمد نقیب در تشریح اجرای این طرح بزرگ هنری افزود: این طرح قرار است با موضوع امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به صورت نخ‌نگاری (string art) و به مدت چهار روز اجرا و آماده شود. در اجرای این طرح که به همت جوانان خلاق ایرانی و با مشارکت عموم شهروندان برگزار خواهد شد، با استفاده از هشت کیلومتر نخ و ۳۱۳ عدد پین تابلوی هنری با مضمون "مسیحا نفسی می‌آید" ساخته شود. وی به رکورد جهانی این اثر هنری اشاره و خاطر نشان کرد: رکورد قبلی تابلوی نخ‌نگاری متعلق به هنرمندی از کشور عراق بود که تابلویی به قطر دو متر را طراحی و ساخته بود. ولی اثر ایرانی به قطر سه متر خواهد بود که رکورد جدیدی را به نام کشور عزیزمان به ثبت خواهد رساند. سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه تصریح کرد: قرار است طی مراسمی در شب میلاد با سعادت حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و با حضور شهروندان گرامی از این طرح رونمایی شود.
گفتنی است، این پروژه هنری از روز دوشنبه ۲۳ اسفند آغاز و تا روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۹ ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند جهت مشارکت در آماده‌سازی و ساخت این طرح هنری و متفاوت در ایوان انتظار حضور یابند.