به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این باره گفت: به منظور ارائه تصویری شایسته تر از منطقه و رضایت مندی شهروندان، اقدامات ترافیکی بر اساس محورهای فعالیت ۴ گانه شامل تجهیزات ترافیکی، خط کشی ها، ساماندهی و ایمن سازی ایستگاه های حمل و نقل عمومی، اصلاح هندسی معابر و خیابان ها در قالب طرح استقبال از بهار در دستور کار قرار گرفت.

سالاری پور افزود: در این راستا جهت افزایش سهولت تردد شهروندان بیش از ۳۰ کیلومترخط کشی های محوری همچنین در ۶۰ مقطع خط کشی عابر پیاده برای استقبال از بهار از جمله در محدوده های ائمه اطهار، خیابان های خاوران، مخبر، درودیان و... درحال انجام است.

ایمن سازی پهلوگاه های اتوبوس در بزرگراه های شهید محلاتی و کندرو بزرگراه امام علی(ع) همچنین نگهداشت تجهیزات هوشمند ترافیکی، ترمیم و مرمت ایستگاهها و پایانه‌های اتوبوس، ایمن سازی و نگهداشت تجهیزات و علائم ترافیکی و عملیات اصلاح هندسی در بیش از ۵ مقطع از دیگر اقداماتی است که به گفته شهردار منطقه به ویژه در محورهای اصلی چون بسیج، محلاتی در دستور کار قرار گرفته است.

سالاری پور با بیان اینکه اجرای برنامه های هدایت ترافیکی همچون نصب تابلو و رفع نواقص تابلوهای هدایت مسیر، ضربه گیرها، گاردریل ها، مرمت نیوجرسی، رفع نواقص روشنایی و به‌روزسازی تابلوهای راهنمایی مسافران تا فروردین پیش رو ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در روزهای پیش رو و با آغاز سال ۱۴۰۱ اولویت فعالیت های ترافیکی با محوریت خط کشی ها و ساماندهی بزرگراهی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز ادامه خواهد داشت.