به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ ، سیدمهدی صباغ، شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال وایام عید ؛ تعداد سفرهای درون و برون شهری این منطقه به جهت جمعیت بالا و همچنین واقع شدن در ورودی شرق تهران با افزایش قابل توجهی روبرو می شود، از این رو تلاش حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه براین اصل استوار شده که با استفاده حداکثری از توان مجموعه بتوانیم خدمات مطلوبی به شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی ارائه دهیم تا سفری سهل و ایمن داشته باشند. 

 شهردار منطقه به بازدید و هماهنگی های صورت گرفته با پلیس راهور منطقه جهت ایمن سازی معابر پرتردد منطقه و ارزیابی رفع گره های ترافیکی محدوده اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم  در این زمینه انجام شده تا شهروندان و مسافران ترددی سهل و ایمن داشته باشند. همچنین عملیات عمرانی و حفاری در محدوده محلات منطقه برای سهولت تردد از تاریخ 21 اسفند ماه سال جاری تا پنجم فروردین ماه متوقف خواهد شد. در همین راستا  و به منظور افزایش ایمنی معابر، طرح های  اصلاح هندسی تقاطع خیابان فرزانه شهرزاد و احداث دو پهلوگاه در بزرگراه امام علی(ع) شمال به جنوب و روبروی ایستگاه توسکا انجام شد.

او در تشریح برنامه عملیاتی استقبال از بهار در حوزه حمل و نقل  و ترافیک خاطر نشان کرد: در راستای بهسازی پایانه های حمل و نقل عمومی؛ رفع ایراد روشنایی پایانه ها، 280 مترمربع تعمیر و تعویض جداره ها ، 175 مترمربع تعمیر و تعویض پوشش سقف سرپناه و 446 مترمربع رنگ آمیزی انجام شده و همچنین بهسازی 11 ایستگاه اتوبوس تندرو شامل نصب و مرمت تجهیزات و 750 مترمربع شست و شو و نظافت در دستور کار قرار گرفته است. 

شهردار منطقه با اشاره به شناسایی نواقص و تکمیل نیازمندی های تابلوهای هدایت مسیر، تجهیزات ترافیکی و تجدید خط کشی معابر گفت: در قالب اجرای طرح استقبال از بهار؛ نصب و مرمت 217 مورد استوانه، بشکه، تابلوترافیکی و همچنین خط کشی72 بلوک عابر پیاده به متراژ 700 مترطول بعلاوه 10 کیلومتر طول خط کشی محوری انجام می شود.