به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار این منطقه در ابتدای این جلسه گفت: در نص صریح قرآن مجید به صراحت می خوانیم که هرآنچه از خوبی و بدی انجام دهید، نتیجه آن عمل را خواهید دید. پس چه شایسته تر که‌ وظایف محوله خود در امور مرتبط با شهر و شهروندان را به درستی پیش ببریم.

وی افزود: تمامی طرح ها و پروژه ها در سایه کار کارشناسی و تخصصی، پیشبرد مطلوب و تضمین شده ای خواهند داشت. می بایست کاری کرد که فردای قیامت در پیشگاه خداوند متعال سربلند باشیم.

کاشانی پور تاکید کرد: مسیر انجام کارهای اداری را برای شهروندان در چارچوب قوانین و تا حدی که مورد نیاز است، تسهیل کنیم. آمادگی کامل برای ارائه و انجام راه حل های کاربردی داریم.

شهردار منطقه۲۱ بیان کرد: تلاش داریم در دوره کنونی با شفافیت و مدیریت در اتاق شیشه ای، مردم را به مجموعه مدیریت شهری به عنوان خدمتگزار حقیقی شهر، امیدوار و خوشبین تر نماییم.

در جلسه قرارگاه مانع زدایی از طرح ها و پروژه های منطقه۲۱، هر یک از معاونین و مدیران ارشد منطقه در خصوص موانع و موضوعات مرتبط با حوزه خود به بحث و گفتگو پرداختند و تصمیمات لازم در خصوص رفع موانع یاد شده اتخاذ شد و به تصویب اعضای قرارگاه رسید.