به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، امین شالبافان ضمن اعلام این خبر افزود: در حالی که اقدامات مربوط به مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای در محور شرقی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران به اتمام رسیده است، فعالیت هایی از قبیل قالب بندی و بتن ریزی ستون های پایه های میانی پل ادامه دارد و فعالیت های اجرایی ضمن برچیدن عایق رطوبتی و حفاری پای ستون ها در محور غربی سازه آغاز شده است.

وی ضمن اعلام واگذاری مجدد امور مربوط به مقاوم سازی، بهسازی لرزه ای و تعمیر و نگهداشت پل های شهر تهران به شرکت یادمان سازه، ابراز امیدواری کرد کار مقاوم سازی پل تقاطع یادگار امام(ره)- مرزداران تا پایان خرداد ماه سال 1401 به سرانجام برسد.

گفتنی است پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران 88 متر طول و 18 متر عرض داشته و در سال 1377 در 4 دهانه و با عرشه بتنی احداث شده است. عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای این پل سواره رو با هدف تقویت ستون ها و سر ستون ها خرداد ماه سال جاری آغاز شد. تمام معارضات تاسیساتی شناسایی شده، از مسیر اجرای پروژه جابجا شده و ادامه عملیات اجرایی با مانع تاسیساتی خاصی مواجه نیست.