به گزارش اکونا پرس،

 به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات درباره این جشنواره گفت: ماه مبارک رمضان، فرصتی برای خدمت بیشتر به شهروندان است از اینرو با برپایی جشنواره تفریحی ورزشی به استقبال ماه مبارک رمضان رفتیم.

او افزود: در این شبها برنامه های ورزشی در قالب جام رمضان در ۳ بخش بانوان، آقایان و جشنواره تفریحی ورزشی به اجرا در آمده است.

 صباغ به بخش جشنواره تفریحی ورزشی «بهار رمضان» اشاره کرد و ادامه داد: رقابت های ورزشی این جشنواره  شامل رشته هایی چون بازی های ساحلی و بومی محلی ، شطرنج، دارت، فوتبال دستی، بدمینتون، تنیس روی میز و حرکات اصلاحی، ایستگاه کودک و تغذیه ورزشی است که شهروندان می توانند هر روز از ساعت ۱۸ با مراجعه به بوستان خلیج فارس از آن بهره مند شوند.

شهردار منطقه ادامه داد:  مسابقات فوتسال ویژه آقایان شامل برگزاری ۲ جام در محلات و مساجد و همچنین برپایی مسابقات والیبال، بسکتبال و فوتبال خیابانی محلات است.

 صباغ به برنامه های ورزشی بانوان نیز در این ایام اشاره کرد و افزود: مسابقات بدمینتون مادر و دختر، بسکتبال ۳ نفره و والیبال مناطق ۲۲گانه، برپایی چالش هزار ذکر هزار گام، برگزاری ایستگاه های تندرستی صبحگاهی و عصرگاهی در بوستان های منطقه، برپایی کارگاه های آموزشی و تغذیه در ماه مبارک رمضان و اجرای مسابقات مختلف مجازی از جمله برنامه هایی است که بانوان می توانند از آنها در این ایام بهره مند شوند.