به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، سردار علیرضا یعقوبیان فرمانده قرارگاه قدس امروز با وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ در ساختمان شماره یک شهرداری این منطقه دیدار داشت.

در این دیدار صمیمانه سردار یعقوبیان گفت: باید همه مسئولان خود را خدمتگزار مردم بدانند و تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بیفزایند.

وی افزود: خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری شاهد فعالیت های قابل قبولی در خدمتگزاری به مردم هستیم که جا دارد این فعالیت ها به شهروندان اطلاع رسانی شود، چرا که این اطلاع رسانی خود یک جهاد تبیین است که رهبر انقلاب به آن اشاره دارند.

یعقوبیان ادامه داد: خوشبختانه همکاری خوبی بین بسیج و مدیریت شهری وجود دارد و باید این همکاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی تقویت شود.

در این دیدار وحیدرضا محمدی  نیز گزارشی از اقدامات مدیریت شهری در این محدوده از تهران ارائه داد و گفت: در طرح تحول نگهداشت شهر و استقبال از بهار۱۴۰۱ اقدامات ارزشمندی در حوزه خدمات شهری در چند ماه اخیر صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از مهم ترین مشکلات این محدوده غربی پایتخت نبود سیستم فاضلاب شهری است که در این مدتی که توفیق خدمتگزاری به شهروندان را داشته ایم، کلنگ احداث پکیج تصفیه خانه شهرک های شمالی بزرگراه شهید خرازی به زمین زده شد و در نظر داریم با همکاری شرکت فاضلاب تهران و حمایت های دکتر زاکانی شهردار تهران و وزیر نیرو تصفیه خانه 300 هزار نفری در محدوده خرگوش دره نیز احداث کنیم تا این مشکل زیست محیطی رفع شود.

محمدی خاطرنشان کرد: برنامه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، ملی و مذهبی در ایام نیمه شعبان، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با همکاری بسیجیان به اجرا در آمده است و این نوع برنامه ها ادامه دار خواهد بود.

گفتنی است، در اسفند ماه سال گذشته وحیدرضا محمدی شهردار این منطقه به عنوان نماینده شهرداری تهران در سپاه قدس منصوب شده است.