به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب نظران و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود راهگشای مشکلات شهری خواهد بود، از تشکیل این کانون های محلی با مشارکت نخبگان و با هدف رفع مشکلات و توسعه محلات خبر داد.

سالاری پور در ادامه با بیان اینکه با فراهم شدن این بستر شهروندان منطقه با مشارکت فعال در حوزه‌های مختلف شهری در فرآیند تدوین و  مرحله اجرای طرح‌ها  و رفع مسائل محل سکونت خود تلاش می کنند، افزود: برای این منظور استفاده از ظرفیت های دانش بنیان و موضوعات نواور و نهادهای مرتبط با شهرداری در همه حوزه های شهری برای توسعه و آبادانی منطقه و رضایت مندی بیشتر شهروندان در دستورکار است.  

شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر اهمیت شناسایی ظرفیت جوانان با استعداد و کارامد ، از برنامه ریزی برای افزایش سرانه های شهری در محلات، برگزاری رویدارهای استارتاپی با بهره مندی از ظرفیت جوانان و نخبگان، استفاده از ظرفیت بوستان ها، مساجد و... خبر داد و خاطرنشان کرد: با همگرایی، هم افزایی و استفاده حداکثری از دیدگاه های کلیه صاحب نظران حوزه مسائل شهری و تدوین برنامه ای منسجم در دارالمومنین تهران، بدون تردید توسعه، پیشرفت منطقه و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان محقق خواهد شد.