به گزارش اکونا پرس،

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 با بیان اینکه طرح خط کشی معابر یکی از اقدامات موثر در روانسازی ترافیک است، افزود: در این عملیات در ماه جاری می توان به 30000متر خط کشی طولی و محوری در معابر، 150 خط کشی بلوک عابر پیاده، 4000 مترطول مرمت و نصب گاردریل در سطح بزرگراه ها و بهسازی وساماندهی روشنایی 200 ایستگاه اتوبوس  اشاره کرد.

کرم رودی در ادامه افزود: تعویض شیشه های آسیب دیده در جدار ایستگاه ها، نظافت و شستشوی 32 ایستگاه بی.آر.تی و ترسیم 100 علایم نوشتاری و کف نویسی معابر از دیگر اقدامات این عملیات است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به اقدامات انجام گرفته گفت: تعمیر و نگهداری 420 علائم عمودی و تابلوهای ترافیکی و نصب و تعویض 70 بشکه و استوانه ایمنی در رفیوژهای میانی از اقدامات انجام گرفته در این عملیات است.

کرم رودی خاطرنشان کرد: این عملیات به منظور افزایش ایمنی عابران پیاده، وسایل نقلیه و همچنین مناسب سازی مبلمان شهری صورت می گیرد.

معاون شهردار منطقه 4 در پایان افزود:  اینگونه اقدامات ترافیکی به منظور روان سازی ترافیک همچنان در نواحی نه گانه و سطح منطقه به طور مدام ادامه خواهد داشت.