به گزارش اکونا پرس،

سعید غضنفری با بیان این مطلب گفت: برای اولین بار در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گلزار مطهر شهدا در ایام ماه مبارک رمضان 24 ساعته فعال است و برنامه‌های متعدد فرهنگی در این گلزار انجام می شود که شاهد استقبال گسترده و چشمگیر زائران این گلزار شریف بودیم.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اضافه کرد: در گلزار شهدا، ایستگاه‌های صلواتی از افطار تا سحر فعال هستند و ما همچنین مناجات خوانی توسط یکی از هیئت‌های مردمی تهران را به صورت هر شب در قطعه 40 (سرداران بی‌پلاک) داریم.
غضنفری اضافه کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان، برپایی غرف «سفره بهشت – افطاری ساده» است که با کم کرد بخشی از هزینه‌های جاری، 5 ایستگاه سفره بهشت را در سازمان ایجاد کردیم.
وی توضیح داد: زائران و خانواده‌های متوفی که سازمان بهشت حضرت زهرا(س) مراجعه می‌کنند از زمانیکه از درب سازمان خارج می‌شوند تا لحظه‌ای که به منزل برسند حداقل نیم ساعت در مسیر خواهند بود. ما تلاش کردیم در این فاصله کسی بدون افطار از سازمان خارج نشود.
مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اضافه کرد: در مجاورت این غرفه‌ها، و هم زمان با اذان مغرب، 5 روحانی نیز به اقامه نماز اول وقت می‌پردازند و ما درکنار افطار ساده، شاهد برپایی نماز اول وقت هم با حضور روزه داران این گلزار شهدا و آرامستان هستیم. 
غضنفری با اشاره به استقبال چشمگیر زائران از برنامه‌های این آرامستان در روزهای پنجشنبه و جمعه گفت: در عین حال، ضمن اجرای این برنامه‌ها، پرسنل سازمان برای اجرای وظیفه ذاتی این آرامستان و امور شرعی و جاری مومنان بدون لحظه ای وقفه مشغول خدمت هستند.