به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "محمدرضا پوریافر" در این جلسه تخصصی و چند ساعته با ارائه برنامه ها، راهکارها ، تدوین برنامه های عملیاتی بر اساس برنامه های سازمان و اولویت های اداره کل با تمام جزئیات و بررسی آنها تصمیم گیری های جدید را به حوزه ها ابلاغ داشت.

شهردار منطقه 4 تهران بعد از جلسات مختلفی که به صورت تفکیکی با تمامی معاونت ها و حوزه ها داشت، پس از بررسی گزارش عملکرد سال 1400 به پیشنهادها و برنامه های اجرایی سال 1401 آنها گوش داد و موضوعات، چالش ها و ایده های خلاقانه آنها را بررسی و در نهایت برنامه های سال جاری را مصوب و ابلاغ کرد.

به موجب این ابلاغیه حوزه ها موظفند با رویکرد عدالت محور برنامه ها را طبق زمان بندی مشخص دنبال کرده و گزارش آن را به شهردار منطقه تحویل دهند.

در ادامه این جلسه در حوزه تامین منابع مالی که با حوزه های شهرسازی، برنامه ریزی و مالی انجام گرفت، مقرر شد که اداره پایش منطقه برنامه ریزی های شاخص خود را برنامه ریزی، کنترل و رصد کرده و توسط کمیته های نظارت درآمدی و سایر حوزه ها برای شهردار منطقه ارسال نمایند.

در پایان این جلسه پوریافر اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی مشخص و مدون و تلاش بی وقفه پرسنل خدوم شهرداری منطقه 4 سالی پربار و خدمت رسان را پیش رو داشته باشیم.