به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سید مهدی صباغ ضمن تشکر از همه همکاران به جهت تحقق منابع درآمدی در سال 1400 گفت: با تلاش همکاران، درآمدهای پایدار با رشد قابل توجه 31 درصدی از 64 درصد در سال 1399 به 95 درصدی در سال 1400 رسید که بیشترین درصد تحقق درآمد در 5 سال گذشته بوده است.

او با اشاره به اینکه پیش بینی هایی از ابتدای سال برای تحقق درآمد منطقه انجام شد، گفت: با همکاری همکاران اداره درآمد و پیگیری نواحی توانستیم درآمد را به روز کرده و تکلیف مان را در شهرداری تهران محقق کنیم. 

به گفته او در سال 1400 برای اولین بار میزان وصولی از فیش عوارض بانکی 87 درصد بوده که این پیگیری و همکاری بانکها قابل تقدیر است.

 صباغ ادامه داد: اطلاع رسانی به مؤدیان از طریق سامانه پیامکی، اطلاع رسانی به مؤدیان از طریق نصب بنر و بیلبورد، پیگیری عوارض نوسازی و کسب و پیشه دستگاه های دولتی، توزیع فیش  املاک دارای بدهی معوقه از طریق نواحی و پیگیری وصول آنها، ارسال اخطار و پیش آگهی از طریق اداره درآمد و پیگیری تا حصول نتیجه از طریق اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران ( کمیسیون ماده 77) و اجرای ثبت و پیگیری مستمر فیش ها از طریق همکاران اداره درآمد از جمله اقدامات انجام شده برای تحقق این درآمد بوده است.