به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار گفت: تلاش کردیم تا با تدارک مراسم افطاری ساده از قشر زحمتکش پاکبان و باغبان تکریم کنیم که با استقبال خوبی از طرف آنها مواجه شدیم.

شهردار منطقه ۳ ابراز امیدواری کرد تا این سفره های افطاری بصورت مستمر ادامه یابد و افزود: بطور حتم در برنامه ریزی های جمعی و رفاهی، اولویت شهرداری با پاکبانان و باغبانان است به این علت که جزو قشر زحمتکشی هستند که کمتر دیده می شوند.

در ادامه مهدی بابایی نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در طول سال دو بار به صورت رسمی از قشر پاکبان و باغبان تکریم می شود زیرا این افراد خدمت گزاران اصلی شهر هستند.

بابایی افزود: اولین وظیفه شهرداری تهران رفت و روب، جمع آوری پسماند و به نوعی خدمات در حوزه فضای سبز است و تکریم آنها به عنوان کسانی که در صف اول خدمت به شهروندان شهر تهران هستند از اولویت شهرداری است و امیدوارم در اقدامی مشابه منطقه ۳ شاهد برگزاری این قبیل مراسم ها در مابقی مناطق پایتخت باشیم.

او خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران تمامی تلاش خود را در زمینه اختصاص اقدامات رفاهی این افراد می کند تا با توجه به فشارهای اقتصادی و مسائل معیشتی موجود، قسمتی از مشکلات شان رفع شود.

نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ابراز داشت: حرکت نمادین برگزاری ضیافت افطاری در منطقه ۳، تکریم از زحمات قشر زحمتکش پاکبان و باغبان بود، این اقدامات از این جهت موثر است که این افراد نسبت به این موضوع که تلاش هایشان توسط مسئولین دیده می شود دلگرم می شوند.

 حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران سخنران دیگر این مراسم بود که ضمن تقدیر از شهردار منطقه ۳ برای برگزاری این ضیافت متفاوت افطاری گفت: در اقصی نقاط کشور و نقاط مختلف شهر افراد زحمتکشی هستند که آراستگی و انتظارات شهروندان از شهرداری را رقم می زنند اما معمولا دیده می شوند.

به گفته نظری، توجه به این قشر به طور حتم برکت های زیادی را به همراه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ابراز داشت: بطور یقین مسئولین شهری قدر زحمات پاکبانان و باغبانان را می دانند و از خداوند توفیق خدمتگزاری بیشتر به این قشر را داریم.

مراسم افطاری ساده پاکبانان و باغبانان شهرداری منطقه ۳ با حضور مهدی بابایی نایب رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و قدرت ا... محمدی مدیر عامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران و برگزاری استیج  در بوستان ملت برگزار شد.