به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اعلام خبر برپایی غرفه فرهنگی مترو در این جشنواره گفت: کودکان بخش مهمی از مسافران شهر زیرزمینی را شامل می‌شوند و متروی تهران به عنوان دوستدار کودک با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی توجه ویژه‌ای به این بخش از مخاطبان خود دارد. 
سید محمد نقیب با اشاره به اینکه بستر ذهنی کودکان آماده یادگیری و دریافت مفاهیم فرهنگی است افزود: سعی کردیم  پیام‌های خود را با محوریت آموزش شهروندی ویژه کودکان اجرا ‌کنیم. 
وی تصریح کرد: هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی فرصت مناسبی شد تا با برپایی غرفه و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، کودکانی که از این جشنواره بازدید می‌کنند را با مفاهیم فرهنگی مربوط به مترو، مانند رعایت حریم ریلی، احترام به سالمندان و افراد کم‌توان، خرید نکردن از دستفروشان، رعایت حق تقدم و دیگر موارد آشنا کنیم. 
سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: غرفه شرکت بهره برداری مترو تهران روز چهارشنبه 24 فروردین ماه با توزیع بسته‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های مختلف مانند نقاشی، مسابقه اجرای هم‌خوانی و سرود با موضوع مترو، نمایش با موضوع آموزش شهروندی و دعوت از چهره‌های محبوب کودکان مانند عمو‌ فتیله‌ای‌ها و ایجاد  فضای با نشاط میزبان شرکت کنندگان در این جشنواره است.
گفتنی است، هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی از 24 تا 28 فروردین ماه 1401 و از حدود ساعت 17 تا یک بامداد در سالن حجاب پذیرای علاقمندان به بازدید از این جشنواره و محصولات متنوع آن است.