به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید شهردار تهران در بحث مسجد محوری، ما در این منطقه برآن شدیم تا با خارج شدن از چهارچوب های قبلی و استفاده ازظرفیت های هیئت امناء، پروژه ساخت مساجد را هرچه سریعتر به اتمام برسانیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در گذشته نظام بودجه ریزی یکی از موانعی بود که تسریع در اتمام این پروژه را به تاخیر می انداخت اما با پیگیری و تلاش همکارانم توانستیم بودجه ساخت این مسجد را از ردیف اعتباری و بصورت صد در صدی دریافت کنیم.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه ارتباط میان مردم و مسجد بیش از پیش باید تقویت شود،عنوان کرد: با توجه به مشکلات نقدینگی، امیدوارم با تامین اعتباری که انجام شده بتوانیم پروژه ساخت مسجد حسینی را در بازه زمانی منطقی به اتمام برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه فضای اجتماعی مساجد هرچه سریعتر باید به آنها بازگردانده شود، یادآور شد: ما تمام تلاشمان این است که مسجد حسینی هر چه زودتر در مدار مسائل اجتماعی و فرهنگی قرار بگیرد از همین رو با تمام ظرفیت ها و پتانسیل های شهرداری منطقه در کنار شما هیئت امناء هستیم تا این مسجد و دیگر مساجد سطح منطقه به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

در ادامه این نشست نمایندگان هیئت امناء مسجد حسینی به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در این مسجد پرداختند.

گفتنی است در پایان تفاهم نامه در جهت توسعه و تجهیز مسجد حسینی میان شهرداری منطقه 7 و هیات امناء امضاء شد.