به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،کاظم داودی  در تشریح تمهیدات شهرداری برای خانواده‌ها و کودکان در شب‌های قدر اظهار داشت: در فرهنگ ما بر تشویق و ترغیب کودکان به حضور در مساجد به منظور کسب آموزش، فضایل و معنویت تأکید شده است و ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر از جمله ایام پر فضیلت سال است که بسیاری از خانواده‌ها تلاش دارند این شب‌ها را به همراه فرزندانشان در مساجد و اماکن مذهبی بگذراند و از برکات و ثمرات معنوی آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت حضور کودکان در مراسم لیالی قدر از دغدغه های بسیاری از خانواده ها است، افزود: به همین مناسبت  در شب های 19 ، 21 و 23 ماه مبارک رمضان، ایستگاه های  مهربانی با هدف خدمات‌رسانی به کودکان 4 تا 9 سال در مساجد منتخب منطقه برپا می شود.

داودی ادامه داد: ایستگاه ها  با پیش بینی برنامه‌های آموزشی و معنوی متنوع از جمله نقاشی، خلاقیت، کاردستی، سرگرمی، مسابقه، قصه‌های قرآنی تلاش خواهند داشت تا با انتقال آموزه های قرآنی و مفاهیم شهروندی به کودکان شبی به یاد ماندنی و معنوی را برای آنها رقم بزنند.

به گفته معاون شهردار منطقه دو برگزاری مراسم ضیافت افطار کودکان کار در سرای محله پونک  و برپایی میز خدمت در اماکن متبرکه امامزاده صالح و امامزاده عینعلی زینعلی و ارائه خدمات پزشکی از دیگر برنامه های شب های قدر است.

وی افزود: با برپایی موکب در 3 نقطه پرتردد همچون میدان صنعت، پایانه سازمان آب و پایانه تاکسیرانی شهید نظری با افطاری ساده از روزه داران پذیرایی می شود.