به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز یکشنبه در ابتدای شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهرتهران ضمن تبریک عید فطر و یادآوری هفته سلامت اظهار کرد: وظیفه خودم می دانم از زحمات کادر درمانی کشور و همه کسانی‌ که در دو سال گذشته با صبر، متانت و از خودگذشتگی بر این ویروس غلبه کردند، تشکر کنم.

وی، شهادت سه تن از پرسنل خدوم شهرداری در ایام کرونا را تبریک و تسلیت گفت و افزود: سه شنبه برنامه ای برای این افراد برگزار می شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز جهانی خبر و مطبوعات، عنوان کرد: امروز در جهان غرب همه چیز ابزاری شده و اگر قهرمان یک رشته ورزشی بخواهد ضد ظلم و ستم کاری انجام دهد، می گویند ورزش را سیاسی نکنید، اما در همه نهادهای بین المللی مشخص است که این نهادها در اختیار غرب هستند و آزادی مطبوعات هم از موضوعات خنده داری است که غرب ادعا می کند. 

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شما امروز نام و تصویر سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی را نمی توانید در صفحه های خود داشته باشید.

سروری با اشاره به حمله به یکی از شهرداران منطقه ۱۹ نیز این حمله را ناجوانمردانه دانست و گفت: این نشان می‌دهد که هدف گذاری شورا و شهرداری درست بوده و مبارزه با فساد هزینه دارد و حتما این هزینه را پرداخت می کنیم.

وی، جمع آوری پالادیوم را هم در راستای مبارزه با فساد عنوان کرد و گفت: مدیریت شهری عزمش را جزم کرده که با فساد مبارزه جدی داشته باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود افزود: وقتی پلیس را تضعیف و اقتدار آن را از بین می بریم و اجازه می دهیم با پلیس در فضای مجازی هر برخوردی صورت گیرد، نتیجه اش اقتدار اراذل و اوباش است. 

وی ادامه داد: در جامعه‌ای که پلیس اقتدار نداشته باشد این افراد اقتدار پیدا می‌کنند، در کشورهایی که ادعای آزادی بیان دارند ببینید که پلیس چه برخوردهای خشونت آمیز دارد؛ ما رفتار آن‌ها را محکوم می‌کنیم اما نباید اجازه دهیم پلیس ما تضعیف شود که اشرار به یک شخصیت خدوم حمله کنند.

سروری با بیان اینکه در کشورهای غربی که مدعی آزادی هستند، برخوردهای خشنی با افراد رخ می دهد، گفت: هم رفتار پلیس غرب را محکوم می کنیم و هم این رفتار که در فضای مجازی موجب تضعیف پلیس می شود را محکوم می‌کنیم .

وی تاکید کرد: انتظار داریم که پلیس به این رفتار های تضعیف کننده وقعی نگذارد و با اقتدار وظایف خود را انجام دهد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را هم تبریک گفت.