به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی صبح امروز به همراه علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و علی اصغر ترکاشوند رئیس اداره فضای سبز این منطقه از روند توسعه این بوستان کوهستانی بازدید کردند.

شهردار منطقه در این بازدید اظهار داشت: باتوجه به قرار گرفتن مقبره شهدای گمنام در ارتفاعات این بوستان و مجموعه حسینیه نورالشهدا شاهد استقبال شهروندان در مناسبت های گوناگون ملی و مذهبی در این مجموعه هستیم، به همین منظور برای خدمات رسانی مطلوب تر  به شهروندان شهرداری منطقه برنامه های گوناگونی را در این مجموعه به اجرا در می آورد.

وی افزود: به تازگی توانسته ایم لوله کشی ۷۰۰ متر طول آب شرب این مجموعه را احداث کنیم و باتوجه به اینکه این بوستان به شکل کوهستانی قرار دارد برای انتقال آب شرب از دستگاه پمپاژ استفاده شده است.

محمدی از دیگر برنامه های مدیریت شهری در این بوستان به تعریض مسیر تردد خودروها اشاره کرد؛ گفت: تردد ایمن یکی از برنامه های شهرداری منطقه برای شهروندان است، به همین منظور بخش قابل توجهی از مسیر تردد خودرویی شهروندان مورد تعریض قرار گرفته و بخش دیگر در ارتفاعات باقی مانده است که عوامل شهرداری در حال فعالیت هستند.

شهردار این منطقه غربی تهران ادامه داد: با تعریض کامل این محور شاهد افزایش جای پارک خودرو مراجعه کنندگان خواهیم بود و همچنین شهروندان می توانند به راحتی تا نقطه شمال بوستان با خودرو شخصی تردد داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برای حفظ و توسعه فضای سبز پایدار نیز اقداماتی در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد؛ از جمله کاشت درختچه بر اساس نوع موقعیت جغرافیایی، آبیاری مکانیزه و رسیدگی به درختان کهنسال است.

گفتنی است، منطقه ۲۲ بیشترین سرانه فضای سبز را در بین مناطق شهر تهران دارد.