به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2،مهدی صالحی ،شهردار منطقه در مراسم نواختن زنگ تحرک که جمعی از  خانواده معظم شهدا ،مربیان ایستگاه‌های تندرستی سطح منطقه و شهروندان  ورزشکار حضور داشتند ، گفت: توسعه ورزش همگانی، یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای شاخص‌های اجتماعی همچون نشاط و شادابی فردی و اجتماعی، افزایش امید به زندگی و سلامت افراد در جامعه است.

وی  با اشاره به رویکرد مدیریت شهری درارتقای نشاط و سلامت شهروندان با تقویت برنامه های ورزشی گفت : با هدف ایجاد محیط های مناسب برای انجام حرکات ورزشی و تشویق و ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین شهروندان، 22 ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان های منطقه فعال شد.

وی افزود: ایستگاه های ورزش شهروندی  ویژه بانوان و آقایان  در دو شیفت صبح و عصر پذیرای شهروندان علاقمند به ورزش است  و شهروندان می توانند برای ورزش به این ایستگاه ها مراجعه و به صورت گروهی با حضور مربیان متخصص ورزش کنند.

شهردار منطقه 2 به فعالیت مجموعه های ورزشی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 5 مجموعه ورزشی و 4 سوله الزهرا  در رشته های مختلف  ورزشی  فعالیت می کند.

صالحی گفت: به منظور تقویت سرانه های ورزشی محلات ، زمین های چمن مصنوعی در محلات آماده و در اختیاز شهروندان قرار گرفته است.