به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشورا، لطف ا... فروزنده معاون شهردارتهران در منطقه۱۱ حضور یافت و پس از برگزاری نشست با مدیران این منطقه به دیدار و گفت و گوی چهره به چهره با کارکنان این منطقه پرداخت.

معاون شهردارتهران در این نشست اظهار داشت: سرمایه وجودی ما خدمت صادقانه برای مردم است که تلاش می کنیم رضایت شهروندی افزایش یابد.

وی ضمن اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری به مناطق محروم گفت: خدمت در مناطق محروم با انگیزه عدالت محوری در مدیریت شهری برای شهردارتهران ملاک است و ما نیز بر این اساس باید اقدام نماییم، لذا بودجه سال جاری به گونه ای تنظیم شده که مناطق محروم بهره بهتری از بودجه داشته باشند.

فروزنده به اصل عدالت محوری اشاره کرد و افزود: باید به موضوعات حمل و نقل عمومی، بافت فرسوده، خدمات شهری، نگهداشت، مدیریت الکترونیکی و فضای دیجیتالی در مدیریت شهری توجه کنیم هوشمند سازی با اولویت کاهش فرآیندها و تسهیل در مراجعات مردمی برنامه ریزی شده است.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشورا گفت: موضوع بافت فرسوده در شهر از دغدغه های شهردارتهران است و در شورای شهر و شهرداری برنامه ریزی های متعددی دراین خصوص انجام شده است.

وی افزود: برای توسعه حمل و نقل عمومی و هوشمند سازی مدیریت شهری نیز باید مشارکت مردمی را در نظر بگیریم تا بستر برای کار مشارکتی فراهم‌ شود .

او با اشاره به اهمیت نقش مدیریت در جریان سازی سیستمی افزود: همان گونه که معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رحمه ا... علیه با بهره برداری از ظرفیت های مدیریتی توانستند تحول انقلابی ایجاد کنند؛ انتخاب مدیر با ویژگی های مناسب؛ نقش موثر و تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف هر مجموعه خواهد گذاشت.

فروزنده ضمن اشاره به برخی ویژگی ها و شاخص های مدیریتی گفت: برنامه ریزی و فعالیت خداجویانه از اصول ویژه مدیریتی است و اسلام نیز از جمله ادیانی است که در تمام مراحل، برنامه ریزی را مدنظر قرار داده است.

معاون شهردار تهران خطاب به معاونین و مدیران منطقه۱۱ خاطر نشان کرد: در مدیریت شهری باید درست برنامه ریزی کنیم و بموقع وارد عمل شویم تا نتیجه مطلوب را کسب نماییم.

وی با اعلام اینکه داشتن استراتژی مدیریتی دارای اهمیت است ابراز داشت: رضایت پرسنل برای ما مهم است و در این حوزه برنامه هایی را تدوین کرده ایم و حمایت از نیروی انسانی شهرداری از هدف گذاری های تیم مدیریت جدید می باشد.

فروزنده در ادامه با اشاره به موضوعات مربوط به پرداخت حقوق و آیتم های فیش های حقوقی گفت: اعمال اضافه کار باید مرتبط با محاسبه عملکرد و کارکرد کارکنان باشد و ارزیابی عملکرد نیز بایستی گروهی و سازمانی باشد چرا که افراد بدانند اولویت کار تیمی است.

وی افزود: ساماندهی تنوع استخدام و موضوعات آموزش های تخصصی از نکات مهم فعلی است که برای آن برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

معاون شهردارتهران در ادامه ابراز داشت: انجام فعالیت ها و اقدامات خلاقانه در منطقه بسیار مهم است و باید به مشارکت ها توجه ویژه داشته باشیم و بایستی تسهیل مراحل صدور مجوز برای شهروندان مدنظر قرار گیرد.

بر اساس این گزارش سیدمحمد موسوی شهردار منطقه۱۱ نیز ضمن ارائه گزارشی جامع از اقدامات صورت گرفته، به معرفی پتانسیل ها، ظرفیت ها و برخی چالش ها در این منطقه پرداخت.

در ادامه این نشست، معاونین و مدیران به گفت و گو و بیان نقطه نظرات حوزه تخصصی پرداختند و درخواست های خود را در خصوص موضوعات مربوطه بیان کردند .

در پایان لطف ا... فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران به دیدار و گفت و گوی چهره به چهره با کارکنان منطقه11 پرداخت .

d1889dfb-7099-4594-bd37-0d4fc65e2503

7e254931-8c4f-4857-97a4-f095c65339e3