به گزارش اکونا پرس،

به  نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ،محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه با اشاره به اینکه پهنه تحویلی منطقه ۱۳ به مساحت ۸۰ هزار متر مربع درضلع  شمال شرقی حرم مطهر واقع شده است،گفت : عملیات نظافت و  پاکسازی پهنه تحویلی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با استفاده از تجهیزات و نیروهای خدمات شهری از هفتم خرداد ماه آغاز شده و تا چهاردم خرداد ماه  ادامه می یابد.

وی افزود :  در پهنه تحویلی عملیات مربوط به لکه‌گیری آسفالت‌، رنگ آمیزی جداول‌، علف کشی و پاکسازی معابر پهنه‌، ساماندهی و ترمیم سرویس بهداشتی‌، ترمیم معابر حاشیه ایستگاه مترو حرم و ساماندهی و رفع نواقص عمرانی و روشنایی پیرامون ،جمع آوری خاک ونخاله ،شست وشوی گاردریل و جداول با اعزام روزانه ۳۵ کارگر حوزه خدمات شهری و استفاده از واترجت ،خاور ،جاروب بزرگراهی ،تانکر و بابکت برای همسطح سازی  در دست اجراست‌.

شهردار منطقه ۱۳ در ادامه با تاکید بر توجه به اهمیت نگهداشت محیط داخلی و پیرامونی حرم مطهر امام خمینی(ره) گفت :  پاکیزه سازی، هرس و زیباسازی این محدوده با استفاده از ظرفیت‌های حوزه خدمات شهری و فضای سبز منطقه ،شستشوی روزانه ۲۰ هزار متر مربع پهنه تحویلی تا دهم خرداد وسپس لکه گیری کل محدوده و جمع آوری خاک ونخاله به صورت میانگین ۳ متر مکعب روزانه و ... در حال انجام می باشد.