به گزارش اکونا پرس،

به  نقل ازمدیریت ارتباطات  و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل با تاکید بر اینکه اعتبار متروی تهران خط قرمز تمام کارکنان این مجموعه است و اقداماتی از قبیل کم‌کردن عمدی سرعت قطار، خاموش‌کردن تهویه واگن‌ها و یا ایستگاه‌ها به‌دور از اخلاق و مرام این پرسنل زحمت‌کش است گفت:  تا این لحظه با وجود رصد کامل خدمات مترو، هیچ موردی در این زمینه‌ها مشاهده نشده است.

وی افزود: تمامی  کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو به‌ویژه حوزه عملیات اعم از تکنسین‌ها، فنی و تعمیرات و نگهداری امور ایستگاه‌ها و بخصوص راهبران قطار با وجود برخی گلایه‌های صنفی و پیگیری حقوق و مزایای خود، در خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران با وجدان کاری و علاقه قلبی کار می‌کنند و تا این لحظه شاهد هیچ‌ موردی از کارشکنی و کم‌کاری نبودیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: به‌عنوان عضوی از خانوادهٔ بزرگ شرکت بهره‌برداری متروی تهران انتصاب چنین مسائلی را به راهبران مترو به‌دور از انصاف و اخلاق می‌دانم و شهروندان عزیزهم شاهد این مدعا هستند.

شایسته گفت: کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران با وجود کاستی‌های موجود در زمینه‌های مالی، زیرساختی و قطعات با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته و با تلاش مضاعف به ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی می‌پردازند.